Четвер, 17.01.2019, 19:02
Відділ освіти Борщівської міської ради
 Вхід   Ви увійшли як Гість Вихід
Меню сайту


Український календар. Спілкуємося українською
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2019 » Січень » 4 » Семінар-практикум вчителів хімії
12:24
Семінар-практикум вчителів хімії

29 листопада 2018 року  на базі відділу освіти Борщівської міської ради  відбувся семінар-практикум вчителів хімії на тему: «Творчий підхід до розв’язування розрахункових та експериментальних задач з хімії».

Головний спеціаліст відділу освіти Мазурок М.П. розкрила суть процесу розв’язування задач з хімії як одного з найосновніших засобів формування творчої активності школярів. Керівник методичного об’єднання вчителів хімії та біології Скоропад Г.П. відзначила актуальність даної теми, підкресливши, що розв’язування задач посідає важливе місце у вивченні хімії, оскільки це один із прийомів навчання, за допомогою якого забезпечується більш глибоке і повне засвоєння навчального матеріалу.

Нетрадиційний підхід до розв’язування розрахункових задач продемонструвала вчитель хімії Циганської ЗОШ І-ІІІ ступенів ім. І. Франка   Гринчишин М.П., наголосивши на тому, що творчо працюючі вчителі ніколи не відмовляться від нестандартних задач, адже вони намагаються зацікавити дитину, прилучити її до творчості, дають можливість відчути радість подолання перешкод у вигляді складної і незвичної задачі. Досвідом використання експериментальних задач як засобу формування критичного мислення школярів поділилася Масловська С.І., вчитель хімії Борщівської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2., яка акцентувала на тому, що експериментальні задачі не лише  поглиблюють знання з хімії, розвивають логічне мислення, змушують учнів порівнювати, осмислювати, аналізувати, а й сприяють формуванню життєвих компетенцій, вмінню вирішувати задачі ужиткового спрямування.

Беркич Л. О., вчитель хімії та біології Борщівської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 запропонувала увазі присутніх задачі з екологічним змістом як невід’ємну складову вивчення хімії через пізнання хімічних  процесів в природі. Приклади таких задач яскраво й переконливо висвітлюють як негативні наслідки втручання людини у природне середовище, так і можливі шляхи оптимізації антропогенного впливу на нього. Як перетворити розв’язування складних олімпіадних задач у захоплюючий  творчий процес, який сприяв би розвитку здібностей обдарованих учнів поділилася Кизима С.Г., вчитель хімії  Борщівського НВК «ЗНЗ  І- ІІІ ступенів №3 – гімназія ім. Р. Андріяшика».

Обговоривши усі питання семінару, вчителі хімії підвели підсумки. Вирішили – методичною основою розрахункових хімічних задач є єдність якісної і кількісної сторін хімічних явищ, творчий підхід, а також систематичність розв’язування, що підкреслюється висловлюванням відомого  американського математика Дорджа Поліа: «Вміння розв’язувати задачі – це мистецтво, якого набувають практикою».

Переглядів: 9 | Додав: informosvita | Рейтинг: 0.0/0
Вхід на сайт
Календар
«  Січень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Архів
Корисні ресурси





Copyright MyCorp © 2019uCoz