Форми та методи роботи, які сприяють формуванню ключових компетентностей учнів шляхом застосування інноваційних підходів в освіті були представлені вчителями хімії та біології Стрілковецького НВК «ЗНЗ І – ІІІ ступенів-ДНЗ» в ході семінару – практикуму, який відбувся на базі школи 08 лютого 2018 року.
Із особливостями функціонування закладу в умовах сучасних змін та реформ в освіті ознайомила присутніх директор Кобилянська Г.Р.
Учасників семінару приємно вразило багате та розмаїте озеленення школи, неповторність фітодизайну класних кімнат та коридорів, оригінальність ландшафтних композицій «Натхнення», представлених учнями 1 -11 класів, куточок «Царства живої природи». Даний напрям роботи під наставництвом вчителя біології Романської Г.П. був представлений учнями 7-го та 10-го класу у вигляді презентації навчально-дослідницької роботи «Фітодизайн – внутрішнє озеленення школи».
Цікавим та захоплюючим був відкритий урок хімії в 10 класі на тему «Кальцій. Сполуки кальцію та їх застосування», проведений вчителем Скоропад Г.П. Синтез «Молекули успіху» став показником його високої ефективності, адже під час «Хімічного квесту» школярі довели, що цінність знань вимірюється не кількістю, а якістю, не лише рівнем інтелекту, а й практичними вміннями, яких вони набули на уроці. Урок був не лише «лабораторією творчості» вчителя та учнів, а й «майстернею» формування життєвих компетентностей шляхом інноваційних форм роботи.
Саме на модернізації в роботі вчителя в умовах реформування освіти наголосила у своєму виступі головний спеціаліст відділу освіти Борщівської міської ради Мазурок М.П.
Усі присутні мали змогу ознайомитись із достатнім матеріально технічним забезпеченням кабінетів хімії та біології, оцінити особистий вклад завідувачів Романської Г.П., Душко Н.М. щодо збереження, зміцнення та оновлення навчальної бази даних дисциплін.
Працівник Борщівського обласного краєзнавчого музею Бойко М.І. доповнив семінар цінним краєзнавчим матеріалом, а також розкрив особливості рельєфоутворення Західного Поділля під час оглядової екскурсії таємничими лабіринтами печери Вертеби.
У формі «відкритої студії» учасники семінару підвели підсумки.
Семінар-практикум вчителів хімії та біології засвідчив готовність педагогів працювати в умовах реформування та модернізації освіти згідно вимог та основних положень концепції Нової української шко
|