12 січня 2018 року у Борщівській ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 відбулося засідання круглого столу вчителів географії та економіки Борщівської ОТГ (Тема засідання «Педагогіка партнерства: баланс прав, обов’язків і відповідальності у трикутнику дитина-педагоги-батьки»). Борщівський В.С., вчитель географії та економіки Борщівської ЗОШ І-ІІІ ст. №1, голова МО вчителів географії та економіки, у своєму виступі окреслив основні тенденції та методичні підходи щодо викладання географії та економіки y загальноосвітніх навчальних закладах в контексті педагогіки партнерства в умовах реалізації Концепції нової української школи, звернувши увагу на основні принципи, напрямки, моделі, форми роботи та місце вчителя в рамках педагогіки партнерства. Зосередила основну увагу на змінах, які очікуються в освітньому середовищі через якісно новий підхід в організації навчально-виховного процесу, на засадах гуманної педагогіки - Щур Л.М., вчитель географії Королівської ЗОШ І-ІІ ст.. Свої судженнях щодо теоретичних засад педагогіки партнерства, визначивши орієнтацію сучасних батьків на конкурентного педагога та класного керівника, які в змозі створити якісно нове освітнє середовище для їхньої дитини окреслила Ляшук Н.Р. (вчитель географії Циганської ЗОШ І-ІІІ ст. ім. Івана Франка). Особливості формування нової педагогічної етики, визначальною рисою якої має стати взаєморозуміння, взаємоповага та творче співробітництво вчителя та учня, за умови активної участі та підтримки батьків сконцентрував Котляр Ю.М., вчитель географії та економіки Борщівської ЗОШ І-ІІІ ст. №2, у проекті «Трикутник дитина-педагоги-батьки».
|