Характерною особливістю сучасної нової української школи є бажання та спроби вчителів перебудувати навчальний процес так, щоб активізувати пізнавальну діяльність учнів, зацікавити їх, залучити до творчої та самостійної діяльності. Такому напрямку роботи відповідає робота динамічної групи вчителів інформатики Борщівської ОТГ. «Робота з обдарованими дітьми – чинник підвищення якості освіти» - тема засідання динамічної групи вчителів інформатики, яке відбулося 16 листопада 2017 року на базі Борщівської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 . Голова методичного об’єднання вчителів інформатики (Драпак О.Б., вчитель інформатики Борщівської ЗОШ І-ІІІ ст.№1) ознайомила педагогів-членів творчої групи з основними завданнями творчої групи на 2017-2018н.р. Вчитель інформатики Загдай Л.В. (Борщівська ЗОШ І-ІІІ ступенів №1) поділилася досвідом роботи з теми «Сервіси для роботи з обдарованими дітьми. Система дистанційного навчання Moodle».Змістовний був виступ «Методи та форми роботи з обдарованими дітьми» - Сарабун Л.В.,ЗДНВР, вчителя інформатики Борщівської ЗОШ І-ІІІ ст.№1,яка серед учасників створила атмосферу зацікавленості, взаємодії та доброзичливості. Вчителі-предметники взяли участь у майстер-класі «Застосування системи дистанційного навчання Google Clasroom», який організувала Загдай Л.В. Про потребу у видавничій діяльності динамічної групи сконцентрувала увагу педагогів голова методичного об’єднання вчителів інформатики Драпак О.Б. (Борщівська ЗОШ І-ІІІ ступенів №1). Учасник даного заходу отримали корисну інформацію та методичні поради щодо впровадження системи дистанційного навчання Google Clasroom у навчальний процес.
|