18.12.2017 року у відділі освіти Борщівської міської ради відбувся педагогічний лекторій (з/ф- режим) з вчителями іноземних мов з теми «Використання педагогічних ідей В.Сухомлинського в практиці формування особистості». Матеріали лекторію, світоча української педагогіки В.М. Сухомлинського, підготували М’ялковська О.Я., головний спеціаліст відділу освіти міської ради, Шморгун М.А., інспектор шкіл відділу освіти міської ради, Фарійон Т.І., вчитель англійської мови Борщівського НВК «Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ст.№3 – гімназія ім.Романа Андріяшика», Калакайло У.М., голова МО, вчитель англійської мови Борщівської ЗОШ І-ІІІст. №1. Анотовані тези підтверджують, що педагогічна спадщина В. Сухомлинського багатопланова. Вона зазнавала певної еволюції, постійно збагачувалася, поглиблювалася. Хоча він жив і творив у застійні часи, ставлення до його діяльності та ідей не змінилося. Його педагогічна концепція високогуманна і демократична, органічно поєднує класичну і народну педагогіку, завжди в центрі його уваги передусім — дитина, особистість, її духовний світ та моральні цінності….
В. О. Сухомлинський — автор 41 монографії і брошури, більше 600 статей, 1200 оповідань і казок. Загальний тираж його книг становить близько 4 млн. екземплярів на різних мовах народів світу. Всі праці Сухомлинського дають переконливе уявлення не тільки про різносторонність педагогічних підходів Сухомлинського, але і про цілісність всього його педагогічного мислення. Твори В. Сухомлинського видані 53-а мовами світу, загальним тиражем майже 15 млн. примірників. Книга «Серце віддаю дітям» перекладена на 30 мов світу і витримала 54 видання.
Методичний захід допоміг учасникам заглибитися в суть гуманної педагогіки і сприяв творчому пошуку для сходинок педагогічного зростання.
|