На виконання плану роботи відділу освіти Борщівської міської ради щодо діяльності методичної служби на 2017-2018 навчальний рік, 05.12.2017року, проведений семінар–практикум з вчителями математики (Тема «Українознавчий аспект у викладанні математики»). Головний спеціаліст відділу освіти міської ради (М’ялковська О.Я.) у своєму виступі «Реалізація українознавчого компоненту змісту навчання математики – шлях до якісної освіти» відмітила, що відповідно до основних положень Концепції національно-патріотичного дітей та молоді, формування в учнів ціннісного ставлення до суспільства, держави та до самої себе є головною метою викладання предметів освітніх галузей знань. Використання на уроках математики завдань українознавчого змісту, залучення учнів до проектної роботи , пов’язаної з вивченням діяльності відомих українських математиків – шлях до якісної освіти….».Логічним продовженням вищезазначеної проблеми, даного заходу, була презентація «Геометрія української вишивки», яку підготувала Драган М.Б., вчитель математики Мушкатівської ЗОШ І-ІІ ст. Педагог школи ефектно зуміла показати в українських орнаментах складну систему символіки навколишнього світу - побудована з кіл, крапочок, хрестів, сварг, S-подібних елементів, трикутників, ліній, меандрів, спіралей, квадратів та ромбів.
Віртуальну математичну подорож «Україною до рідного містечка» провела Яковів О.І. (вчитель математики Борщівської ЗОШ І-ІІІст №2,голова МО).Педагог поділилася новизною тестового контролю за навчальними досягненнями школярів та розширила поняття доцільності знань з математики для шанобливого ставлення до України, її природи, рідного дому, школи та рідної мови.
«Справжній математики –це той, хто не лише розв’язує задачі, але й прагне розв’язати красиво»,саме так логічно, змістовно, послідовно було висвітлено тему «Українознавчий аспект при вивченні математики» вчителем математики Борщівського НВК«Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ст.№3 – гімназія ім.Романа Андріяшика» - Козій В.М. Математичні дослідження, які зроблені впродовж багатьох років педагогічної діяльності вчителем даної школи, допомагають глибше ознайомитися школярам з історією, звичаями та традиціями Борщівщини, розширити знання з предмету, що дало рубіжний результат – високий рівень, знань, умінь і навичок у школярів.
Продуктивну форму роботи «Математичний океан»(«Українознавчі задачі і вправи у шкільному курсі математики» підготували: Травінська Л.С., вчитель початкових класів Верхняківський НВК «ЗНЗ І ступеня –ДНЗ» та Шийка В.С.,вчитель математики Борщівської ЗОШ І-ІІІ ст. №1.
|