Відповідно до Закону України «Про освіту» здоров'я школярів віднесено до пріоритетних напрямів державної політики в галузі освіти. Здоров'я - один з найважливіших компонентів людського благополуччя, щастя, одне з невід'ємних прав людини, одна з умов успішного соціального та економічного розвитку будь-якої країни. Проблема «Формування здоров’язберігаючих вмінь і навичок під час навчальних занять з фізичної культури» стала предметом обговорення, 23.11.2017 року, засідання творчої групи вчителів фізичної культури на базі Борщівської ЗОШ І-ІІІст.№1. Нестеряк Л.В., керівник творчої групи, звернула увагу педагогів на реалізацію вчителями відповідного фаху предметних компетентності під час викладання дисципліни. «З початком навчання значно зростає обсяг розумової праці дітей і в той же час істотно обмежується їх рухова активність і можливість перебувати на відкритому повітрі. У зв'язку з цим правильне планування занять з фізичного виховання в шкільному віці є не лише необхідною умовою всебічного гармонійного розвитку особистості учня, а й дієвим фактором підвищення його розумової працездатності, – наголосив у своєму виступі «Впровадження інтерактивних форм і прийомів організації навчання учнів» - Остапів А.В., керівник МО вчителів фізичної культури Борщівської ОТГ. Дискусією «Нестандартний урок. Який він?» продовжено план роботи засідання творчої групи, де педагоги Охоцька О.П. (Борщівська ЗОШ І-ІІІ ст.№1), Поважна Н.Д.(Борщівська ЗОШ І-ІІІст.№2), Розін О.В.(Борщівський НВК«Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ст.№3 – гімназія ім.Романа Андріяшика») висловлювали ідеї, обґрунтування та шляхи підвищення ефективності уроків, з акцентом на вирішення оздоровчих завдань фізичного виховання, не порушуючи при цьому освітньої складової процесу, оскільки добре продуманий та правильно побудований урок, як правило, дає високі результати, озброює школярів життєво необхідними компетентностями.
|