Як побудувати сучасний урок? Як зробити так, щоб урок не тільки озброював учнів знаннями та вміннями, а й викликав би у дітей інтерес, зацікавленість, формував творчу свідомість? - ці запитання були базовими 22 листопада 2017 року на засіданні творчої лабораторії вчителів фізики та астрономії з теми «Сучасний урок – вияв учительської майстерності». Керівник творчої лабораторії (Ангеловська А.В., вчитель фізики Борщівського НВК«ЗНЗ І-ІІІ ст.№3 – гімназія ім. Р. Андріяшика») в своєму виступі зупинилась на формування творчої особистості вчителя в сучасних умовах впровадження Нової української школи.Свої педагогічні доробки демонстрував Симаник В.Я., вчитель фізики Борщівської ЗОШ І-ІІІ ст. №2 в проекті «Інноваційні форми сучасного уроку фізики та астрономії». «Педагогічні моделі» сучасного уроку, які базувалися на розкритті особливостей формування ключових компетентностей учнів на етапах навчальних занять, були ефективно розкриті вчителями - Доскочинською С.В.(вчитель фізики Борщівської ЗОШ І-ІІІ ст.№1), Калинюк М.С.( вчитель фізики Мушкатівської ЗОШ І-ІІст.).
Членами творчої групи вироблені рекомендації.
|